Nowy koszyk

Mój koszyk

0 PLN
  • Reklamacje i zwroty

    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne Produktów sprzedanych, zarówno ilościowe jak i jakościowe, na zasadach przewidzianych w niniejszym paragrafie (rękojmia).
    2. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od dnia wydania Produktu Kupującemu.
    3. Klient może wnieść reklamację:
      1. na piśmie na adres: Międzyrzecze Górne 165, 43-392 Międzyrzecze Górne lub
      2. mailowo na adres: reklamacje@trytyt.com
      3. po zalogowaniu się - za pośrednictwem Konta Klienta.
    4. Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub mailowy), określenie przyczyny złożenia reklamacji oraz wskazanie czego Klient domaga się w związku ze złożeniem reklamacji, a nadto – w przypadku reklamacji Usług, adres mailowy na który zarejestrowane zostało Konto Klienta, a w przypadku reklamacji Produktów – datę Zamówienia oraz określenie reklamowanych Produktów.
    5. TRYTYT rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi:
      1. w terminie do 14 dni w przypadku reklamacji Produktów,
      2. w terminie do 30 dni w przypadku reklamacji Usług, o ile krótszy termin nie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
    6. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
    7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na wskazany przez Sprzedawcę adres. 
    8. W odniesieniu do Kupującego niebędącego Konsumentem-Profesjonalistą, w razie uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca, według swojego wyboru – w zależności od przyczyny reklamacji, uzupełni brakujące ilości lub wymieni uszkodzony Produkt, ewentualnie wystawi korektę faktury VAT w związku z obniżeniem ceny sprzedaży wadliwego lub brakującego Produktu.
    9. W odniesieniu do Kupującego niebędącego Konsumentem-Profesjonalistą, w razie niezasadnie złożonej reklamacji, Kupujący zobowiązany będzie do zwrotu Sprzedawcy kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji.