Reklamacje i zwroty
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne Produktów sprzedanych, zarówno ilościowe jak i jakościowe, na zasadach przewidzianych w niniejszym paragrafie (rękojmia).
- Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od dnia wydania Produktu Kupującemu.
- Klient może wnieść reklamację:
- na piśmie na adres: Międzyrzecze Górne 165, 43-392 Międzyrzecze Górne lub
- mailowo na adres: reklamacje@trytyt.com
- po zalogowaniu się - za pośrednictwem Konta Klienta.
- Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub mailowy), określenie przyczyny złożenia reklamacji oraz wskazanie czego Klient domaga się w związku ze złożeniem reklamacji, a nadto – w przypadku reklamacji Usług, adres mailowy na który zarejestrowane zostało Konto Klienta, a w przypadku reklamacji Produktów – datę Zamówienia oraz określenie reklamowanych Produktów.
- TRYTYT rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi:
- w terminie do 14 dni w przypadku reklamacji Produktów,
- w terminie do 30 dni w przypadku reklamacji Usług, o ile krótszy termin nie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na wskazany przez Sprzedawcę adres.
- W odniesieniu do Kupującego niebędącego Konsumentem-Profesjonalistą, w razie uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca, według swojego wyboru – w zależności od przyczyny reklamacji, uzupełni brakujące ilości lub wymieni uszkodzony Produkt, ewentualnie wystawi korektę faktury VAT w związku z obniżeniem ceny sprzedaży wadliwego lub brakującego Produktu.
- W odniesieniu do Kupującego niebędącego Konsumentem-Profesjonalistą, w razie niezasadnie złożonej reklamacji, Kupujący zobowiązany będzie do zwrotu Sprzedawcy kosztów związanych z rozpatrzeniem reklamacji.